حضور نمایش خیابانی " به در می گویم " از لنگرود در سومین جشنواره شهروند لاهیجان
نمایش "به در میگویم" نوشته نادر زکی پور به کارگردانی عبدالله بهادری
کاری از گروه تئاتر شروم شهرستان لنگرود
در سومین جشنواره

شهروند لاهیجان ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
لنگرود عابدینی: قطبالدین صادقی، مجید امرایی و شهرام کرمی
داوران بخش مسابقه سومین جشنواره منطقهای تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان
![]()

آثار منتخب سومین جشنواره منطقهای تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به بخش مسابقه بزرگ جشنواره بینالمللی تئاتر خیابانی ایران که اردیبهشت ماه سال 1392 در تهران برگزار میشود، معرفی خواهند شد.
تاریخ و مکان اجراء نمایش " به در می گویم " از شهرستان لنگرود

سه شنبه ۳۱ /۵/۹۱ - پارک جانبازان - ۱۶ عصر
چهارشنبه ۱/۶/۹۱ - پارک بعثت ( باغ ملی ) - ۱۱ صبح
چهارشنبه ۱/۶/۹۱ - پارک رفتگر - ۱۸ عصر
پنج شنبه ۲/۶/۹۱ - جنب سینما چهار بعدی - ۱۹ عصر
مراسم اختتامیه ۲/۶/۹۱ - راس ساعت ۲۱ دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان
خبرنگاران